Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Καθαρισμός προσώπου - Skin consultation στα The Body Shop!




Γεια σας και καλή εβδομάδα, είμαι απαράδεκτη που έκανα τόσες μέρες να ανανεώσω την σελίδα αλλά περνούσα το μεταβατικό στάδιο της πρώτης εβδομάδας που ξεκίνησε ξανά η σχολή και έπρεπε να προσαρμόσω το πρόγραμμα μου. (ακόμα παλεύω :P )
Είμαι λοιπόν σήμερα εδώ για να σας μιλήσω για την δικιά μου εμπειρία με την υπηρεσία που προσφέρουν τα αγαπημένα The Body Shop, τον καθαρισμό προσώπου.


Για όσους δεν γνωρίζουν τα συγκεκριμένα καταστήματα έχουν ξεκινήσει μια εντελώς δωρεάν υπηρεσία κατά την οποία μπορείτε να πάτε να κλείσετε ραντεβού και να σας κάνουν έναν καθαρισμό προσώπου. Να τονίσω ότι ο καθαρισμός που γίνεται στο κατάστημα δεν είναι ο καθαρισμός που θα κάνει ένας δερματολόγος ή αισθητικός είναι ουσιαστικά μία περιποίηση και δοκιμή των προϊόντων της συγκεκριμένης εταιρίας. Ας σας μιλήσω για την δικιά μου εμπειρία!
Ένα πρωί σαν καλό και συνεπέστατο κορίτσι ξεκίνησα να πάω στο κατάστημα του Ηρακλείου Κρήτης όπου σπουδάζω να με περιποιηθούν . Οι κοπέλες που αναλαμβάνουν τις περιποιήσεις αλλά και ο υπεύθυνος που ήταν εκεί, ήταν ευγενέστατοι, πάρα πολύ εξυπηρετικοί και υπέμειναν τις χιλιάδες ερωτήσεις με τις οποίες τους βομβάρδιζα (κυρίως τις κοπέλες). Ας περάσω όμως στην περιποίηση προσώπου.
Αρχικά μου αφαίρεσαν τα τυχών υπολείμματα make up από το πρόσωπο μου με το προϊόν ντεμακιγιάζ της σειράς camomile και έπειτα μου έκαναν έναν καθαρισμό με το προϊόν καθαρισμού προσώπου από την σειρά Vitamin E. Στην συνέχεια μου έκαναν ένα peeling με το προϊόν από την σειρά Vitamin C το Microdermabration. Να τονίσω ότι στα πάντα ήταν πάρα πολύ προσεκτικοί όσον αφορά την υγιεινή αφού σε όλα χρησιμοποίησαν καινούργια σφουγγαράκια. Κάναμε έπειτα μια μάσκα ενυδάτωσης πάλι από την σειρά Vitamin E. Αφού μου την άφησαν την κατάλληλη ώρα και συζητήσαμε για διάφορα προϊόντα δοκιμάσαμε μου έβαλαν μία ενυδατική κρέμα από την σειρά Nutriganics και μια κρέμα ματιών από την ίδια σειρά που ήταν καινούργια προσθήκη.
Στο τέλος αφού εγώ ήμουν ασυγκράτητη δοκιμάσαμε και κάποια καλλυντικά.
Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες! :) Να με συγχωρέσετε για την ποιότητα αλλά είναι τραβηγμένες από το κινητό μου!

H σειρά Vitamin E


Η αγαπημένη σειρά των λιπαρών επιδερμίδων Tea Tree oil

Η σειρά Vitamin C!


Ο παράδεισος των μυρωδιών και της ενυδάτωσης τα Body butters


Η τόσο πολυσυζητημένη σειρά με το Argan oil

Ο πάγκος που έγινε ο καθαρισμός!


Και οι τόσο μα τόσο ευγενικές και γλυκές κοπέλες που με εξυπηρέτησαν!

Να συμπληρώσω ότι δεν μπόρεσα να αντισταθώ και έφυγα με διάφορα καλούδια από εκεί που θα σας τα δείξω σε κάποιο επόμενο ποστ! Αυτή ήταν η εμπειρία μου από τον καθαρισμό προσώπου του The Body Shop και σου προτείνω και εσένα να πας αν δεν έχεις ήδη πάει διότι θα σε αναζωογονήσει και δεν θα σου κοστίσει απολύτως τίποτα!( Αν καταφέρεις να αντισταθείς να μην πάρειςκάτι! )
Πως σας φάνηκε η εμπειρία μου ; Υπάρχει κάποια από εσάς που έχει πάει;;
xx








*Nα τονίσω ότι το ποστ είναι καθαρά η προσωπική μου άποψη, δεν τίθεται θέμα διαφήμισης. 


6 σχόλια:

  1. Ακούγεται υπέροχο!!! Εννοείται πως ανυπομονώ να διαβάσω την ανάρτηση σου με τα καλούδια που πήρες από το Body Shop, πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να πας με την πρώτη ευκαιρία! Ναι θα κάνω review αφού έχω μια πλήρη άποψη!! φιλάκια <3

      Διαγραφή
  2. τα λατρεύω τα προϊόντα τους!! σε τραβάνε απο την μύτη! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε μα πραγματικά! δεν είναι να μπω μέσα στο μαγαζί..χάνω τον έλεγχο!!

      Διαγραφή
  3. τελειο ακουγεται..κριμα που δεν εχω body shop εδω που μενω..αγαπω τα προϊοντα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι το κάτι άλλο, άμα πας κάπου που υπάρχει body shop να τον κάνεις τον καθαρισμό, βλέπεις αρκετά προιόντα στην πράξη! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή