Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Αγαπημένα Αυγούστου!



Γεια σας ! Το καλοκαίρι δυστυχώς ή ευτυχώς τέλειωσε και υποδεχόμαστε σιγά σιγά το φθινόπωρο, οπότε αποφάσισα να σας κάνω ένα ποστ με προϊόντα που λάτρεψα τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού!




Θα ξεκινήσω με ένα προιόν που έχει αγαπηθεί από πάρα πολύ κόσμο και έχει πάρει φοβερά reviews από πάρα πολλές bloggers. Δεν μιλάω για άλλο παρά για τον κρεμώδη αφρό καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια από την Apivita με ελιά και λεβάντα.  Καθαρίζει άψογα το μακιγιάζ δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια και αφήνει το δέρμα καθαρό και ενυδατωμένο. Θα αγοραστεί ξανά σίγουρα!



Συνεχίζω με ένα ακόμα προϊόν από την αγαπημένη Apivita το υγρό καθαρισμού της ευαίσθητης περιοχής για επιπλέον προστασία. Καλοκαίρι εκτός από ξεκούραση και μπάνια, για εμάς τις γυναίκες κυρίως δυστυχώς σημαίνει και κίνδυνος για μολύνσεις στις παραλίες γιαυτό αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν (plus) από αυτή την σειρά και όχι το κλασσικό (daily ) και οφείλω να ομολογήσω ότι με έβγαλε ασπροπρόσωπη και το συστήνω ανεπιφύλακτα.




Στην συνέχεια σας παραθέτω ένα μακιγιάζ που με ενθουσίασε, το διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών της garnier ( διφασικό σημαίνει ότι καθαρίζει το αδιάβροχο μακιγιάζ). Το συγκεκριμένο προϊόν καθαρίζει και το πιο βαρύ αδιάβροχο μακιγιάζ με πολύ λίγη ποσότητα, δεν ενοχλεί καθόλου στα μάτια και δεν έχει καθόλου άρωμα. Είναι επίσης πολύ οικονομικό σε σχέση με αντίστοιχα προϊόντα του είδους. Όπως βλέπετε στην φωτογραφία σε λίγο μου τελειώνει και θα αγοράσω οπωσδήποτε καινούργιο!



Περνάω στην φημισμένη σειρά της L'oreal, την skin perfection. Το συγκεκριμένο είναι το serum της σειράς και το έχω πραγματικά λατρέψει. Ο σκοπός του είναι να τελειοποιεί την υφή της επιδερμίδας και να συσφίγγει τους πόρους. Η αλήθεια είναι πως πρέπει να περιμένω και να γράψω ένα review για αυτό για όταν το τελειώσω και έχω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα αλλά ως τώρα μου έχει δώσει πολύ θετικά σημάδια για την αποτελεσματικότητα του. Εγώ το χρησιμοποιώ είτε πριν την ενυδατική μου είτε καμιά φορά σαν βάση πριν το μακιγιάζ, και στις 2 περιπτώσεις κάνει πολύ καλά την δουλειά του. Δεν ξέρω αν συσφίγγει τους πόρους μακροχρόνια αλλά σίγουρα τους καλύπτει. Θέλω πολύ να δοκιμάσω όλη την σειρά skin perfection!


And last but not least, το σαμπουάν και το conditioner της σειράς bee strong της herbal essences! Είναι προϊόντα κατά της φθοράς της τρίχας που υπόσχονται να τα δυναμώσουν, και το κάνουν! Αφήνουν τα μαλλιά πολύ καλά αφυδατωμένα, και τα ξεμπλέκουν. Σίγουρα θα τα αγοράσω ξανά!


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου του μήνα Αυγούστου! Τι πιστεύεις για αυτά; Εσύ τι δοκίμασες και έχεις να μου προτείνεις;;

xx

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου κορίτσι μου....τα προϊόντα της herbal essences αφήνουν όντως τα μαλλιά πολύ απαλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι περισσότερες σειρές που έχουν βγάλει είναι φοβερές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία προϊόντα όλα!!
    Δες και δικά μας αγαπημένα εδώ!!
    http://beautyholics2013.blogspot.gr/2014/09/summer-favorites.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω δοκιμάσει της Garnier το διφασικό και πράγματι είναι ότι πρέπει για αδιάβροχο μακιγιάζ. Πολύ ωραίο post! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!!

    θα χαρώ να σε δω και στο δικό μου blog!
    http://fay-justbeauty.blogspot.gr/

    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το υγρό της apivita είναι κι εμένα αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή